Hai sa ne mai inveselim putin cu cateva bancuri :)



Mare concurs mare de masini de spalat.
Americanii:
-Am inventat o masina de spalat super.10000 de rotatii pe minut...spala...stoarce...usuca...calca....impatureste.
-Ceva probleme?
-Da...batistele mici le confunda cu cele mari.
Japonezii:
-Am inventat o masina de spalat super.15000 de rotatii pe minut...spala...stoarce...usuca...calca...impatureste..le arunca in dulap.
-Ceva probleme?
-Da...nu deosebeste ciorapii albi de cei colorati
Romanii:
-Am inventat o masina de spalat super.2000 de rotatii pe minut...spala...stoarce...usuca..calca...face mancare...
-Hai domle...face mancare....
-Da...
-Ceva probleme?
-Da...daca nu o f*** la vreme pleaca de acasa!
 
 

 Bula la scoala deseneaza un gandac pe tabla,atat de bine incat dn profesoara cand il vede, isi rupe mana in tabla vrand sa-l omoare.Parintii lui Bula sunt chemati la scoala:
-Uitati ce a facut fiul dumneavoastra! zice profa aratand tatalui mana rupta.
-Pai asta nu-i nimic.Acasa,Bula a desenat o p**** pe gresie atat de clar,incat mi-am rupt p*** in ea!


Era odata un haiduc urmarit de potera...si fugea el prin padure si dadu peste o maicuta:
-Maicuta, ma urmareste potera pot sa ma ascund si eu sub fusta ta??
-Da, maica sigur ca da!
Se baga haiducu sub fusta veni potera o intreba pe maicuta daca a vazut vreun haiduc maicuta le spuse ca nu si potera pleca. Dupa asta haiducul iesi de sub fusta maicutii si o intreba:
- Maicuta ai simtit cand te-am pupat pe bulanul drept?
- Am simtit maica!
- Si ti-a placut ??
- Mi-a placut!
- Maicuta ai simtit cand te-am pupat pe bulanul stang??
- Am simtit maica!
- Si ti-a placut ??
- Mi-a placut!
- Maicuta ai simtit cand te-am pupat intre picioare?? da la care maicuta:
- M-ai pupat in p*** ca si io sunt tot haiduc!!

 
 Vasile se intalneste pe drum cu Viorel.
-No buna ma Viorele, da' ce faci?
-Da uite ma Vasile, ma plimb...
-No bine bine, da' ce faci cu acela la gat?
-Pai ma Vasile, asta ii un binoclu si cu el vad tot de aproape, frumos... ia uita-te si tu pe camp.
-Vad ma oile!!! ni ma ce aproape is ma!!! ma, du-te ma, ia si cainele!!! no ma fain fain, da ce ai mai vazut tu cu el?
-Paiii... de exemplu, am vazut aseara cum o f****i tu pe nevasta-ta.
-Apai ma Viorele, te poti caca pe el, ca nu ii bun, ca eu aseara nu am fost acasa!!!


Se trezeste Mircea intr-o zi dimineata devreme, se duce la Dunare si-i striga lui Baiazid pe malul celalalt:
- Baiazid!?
- Da!!
- Sugi p***!
Baiazid, ofticat, isi zice ... las' ca ma trezesc eu maine mai devreme si-i fac la fel.
A doua zi, iarasi ... Mircea se trezeste si mai devreme, se duce la Dunare
- Baiazid!!
- Da!
- Sugi p***!
Mama, frate ... sa vezi ce-i fac eu lui asta maine.
Ziua urmatoare, se trezeste primul Baiazid, se duce la Dunare si striga
- Mircea!!
- Cine-i? Baiazid?
- Da!
- Sugi p***!

 
Bula si Strula erau vecini de apartament. Bula era insurat, si in fiecare noapte se auzeau zgomote si gafaieli din camera lui Bula. Ce se gandi Strula... ia sa fac eu o gaura in perete... zis si facut.
Nevasta lui Bula dormea la perete. Strula isi baga p..a prin gaura. Ea:
- OOOOOOOOOOOOOOOO....................
Se trezeste Bula.
- Ce-i draga?
Ea zice:
- Un cosmar.
A doua noapte iarasi. Strula si-o baga in gaura, ea iarasi.
- OOOOOOOOOOO..................Si Bula o intreaba:
- Ce-i?
- Un cosmar.
A treia noapte se pune Bula la perete. Strula la fel. Si-o baga in gaura si de data asta Bula este cel care ofteaza. Nevasta il intreaba:
- Ce-i draga.
- Mi-a intrat cosmarul in fund.

 
Un tigan intra intr-un bar, se aseaza la masa si zice:
-Ospatar, un rom aici!
La care ospatarul ii raspunde:
-Te-am vazut da-te dracu...

 
Un avion de linie trecea peste muntii Carpati.Avionul era plin de nebuni,care erau transferati spre un alt sanatoriu. Plictisiti, nebunii incepeau sa se joace de-a prinselea, dezechilibrind avionul.
-Costica, du-te la ei si potoleste-i, ca ne prabusim! spuse comandantul pilotului-secund. Acesta se duse la nebuni, ii ruga, striga la ei, ii lovi..nimic.
-Nu ma asculta,domnu'comandant..!.
-Lasati-ma pe mine sa incerc, zise mecanicul de bord. Se duse la ei si, peste citeva minute, pilotul vazu ca poate sa stapineasca avionul.
-Cum ai reusit ?il intreaba secundul pe mecanic.
-Pai,m-am dus la ei si le-am spus: Copii,de ce va jucati in casa? Jucati-va in curte! Si le-am deschis usa...


O Sa mai pun pe viitor :))




Comments

0 responses to "Bancuri"